Buket57 İyi akşamlar hanımlar 🥰 Bebeğime hem anne sütü hem mama veriyorum aptamil kullanıyorum sanırım gaz yaptı bugün bebelac gold aldım sizce nasıl memnun olan var mı acaba ya da iyi olan tavsiye edeceğiniz mama hangisi?
[silindi] Buket57 Sma comfort kullanıyorum memnunum canım Bebelac gold denedim, oğlum pek sevemedi gibi
Mree Buket57 bebelac gold kullandım sanki son günlerde gaz sorunu yaptı şimdi sma aldım onu deneyeceğim
Paramedik16 Buket57 ikizlerim için sma comfort ve sma optipro kullanıyorum canım gayet memnunum bebelac goldu benimkiler sevmedi kustu