Elif3888 Kizlar dogumunuz oldugu gun hastanede ne gibi ikramliklar yaptiniz ne gibi susleemeler yaptiniz resimli olarak atarmisiniz bana da fikir olsn
Tugraveannesi1907 Elif3888 özel kurabiye yaptırdım sadece gurbet olduğum içln çok gelen olmadı çünkü hazırlık yapmadım o yüzden