Merhaba anneler, ilk bebeğimde doğumdan sonra 2. Ayda adet oldum ama ikinci bebeğimde 4 ayı geçti hala adet olmadım siz ne zaman adet oldunuz, bu kadar gecikmesi normal mi doktora gitmem gerekiyor mu bana bi akıl verin adet olmuyorum diye şişkinliğim çok fazla oluyor ve çok halsizim yüzüm sivilcelendi ne yapacağımı şaşırdım.