Bizde bugün 3 ay 20 günlük olan oğluma başladık. İki aydır kaka problemimiz vardı. 10 günü geçince çocuk üroloji bölümüne gittim. 55 günlükken sünnet ve polip ameliyatı olmuştu. Doktor o zaman poposunu ameliyatta genişlettik demişti. Ama kaka problemi devam ederse gel dedi. Bende o yüzden gittim bugün başladık 8 numarayı iki hafta kullanıp 9 a gececgiz doktorumuz bize gün aşırı kullan dedi.Bizde beş tane demir çubuk var .