Bebeklerde genellille ilk öncelikle bakılacak sorun gazdır, eğer gazı varsa asla uykuya dalamaz ve ağlama krizleri ile uyanırlar. Öncelikle gaz ilacı kullanıyor musunuz eğer kullanıyorsanız faydasını görüp görmediğinizi gözden geçirmenizi tavsiye ederim. Gazı yok, karnı tok, kaka yaptı hala huysuz diyorsanız eğer sizinle ten temasında bulunmak istiyordur mutlaka ten temasında bulunun. Biliyorum çok yorucu aynı şeyleri bende yaşadım şu an bebeğim 8.5 aylık ve kendi kendine uyuyor inanın geçici bir süreç yanına uzanın ona sarılın kokunuzu alsın sizde dinlenin bu sırada. Dışarıdan konuşmak çok kolay diyebilirsiniz haklısınızda ama o sadece size muhtaç bunu asla unutmayın siz iyi olun ki ona iyi bakabilin tek isteğimiz onların sağlıkla büyümesi inanın bana hepsi geçecek ve çok iyi bir anne olduğunuzu unutmayın sevgiyle sağlıkla kalın iyi akşamlar 🥰