Bende çok kasıyorum kendimi,muayene olmadığımdan değil olamadığımdan son çare olarak gidiyorum doktora,2 doğum yaptım ikisi de sezeryan,çatı muayenesi falan da yaptırmadm,zaten ilk evlendiğimde vajinismustum,zar zor yendim neredeyse 1 yılda,o yüzden bana da çok zor geliyor alttan muayene