Merhaba kızlar cuma günü terminim var 6 haftalık hamileym 2inci cocugum hicbir belirtim yok ilk hamileligim cok kötü gecmisdi 4 haftalıken baslamısfı belirtilerim basına gelen varmı acaba normalmı bu durum acaba biseymi oldu korkuyorum daha terminime var