Lugnos01 aynı durumu yaşadım oğlumda 2 günlüktü 3 bezinde görünce hemen gittim. Kristal dediler nadir çocuklarda olabilen bi durum emzirmeye devam et 3-5 güne düzelir dedi bşr daha da başımıza gelmedi. İlk başta ben emzirmeyi becerememiştim sanırım o yüzden oldu sonra tutturmayı başarınca oğluşumda güzelce emiyordu düzeldi. Emzirmeyi ara vermeden devam edin. Ve 2 saatte bir kuralına bakmayın bana da öyle dediler ilk öyle yaptım o yüzden oldu sanırım. Oğlum durmadan emmek istiyor bende artık istedikçe veriyorum doktorda istiyorsa ver daha ne istiyorsun ne güzel emiyor dedi,🤷🏻♀️ belki de 2 saat kuralı yetersiz beslenmelerine sebep oldu bazı bebekler emmeye ihtiyaç duyuyor ben onu anladım