Bende oglumu 6 aylıkken devlete göturdum, sunnette sıra oldugu anca bır ay sonraya gun verebılceklerını bu sürecte de cocugun artık 7 aylık olcagı ve local yapılırsa cok aglayacagı( muayenede agladı) travma yaratabılcegı bu yuzden 1 yas bekleyıo genel anestezı yapmamız soylendı