Merhaba bebeğim 6 ay 6 günlük 6 aylık aşısını yaptırdıktan sonra ne ek gıda kabul ediyor ne su içiyor ve çok mız mız kaşık gördüğünde ağzını kitliyor kan ilacı David 3 bile içiremiyorum ne yapacağım Allah aşkına birşey diyin.
Tadımlık yaptırmak için hazırlıyorum püre asla istemiyorum aşıdan önce yoğurdu tabak tabak istiyordu şimdi niye böyle ya geceleri de o kadar zor uyutuyorum ki ağlaya zırlaya kafayı yicem