asli45asya doğduğundan beri molfix kullanırım 1 yada 2 kere başıma gelmiltir taşma olayı. 13 aylık. Hep bir numara büyük kullandım ondan mıdır bilmem ama ben çok memnunum. Tabi bebekten bebeğe değişiyodur ama numarayı büyük kullanmanızı öneririm eğer öyle yapmıyorsanız. 10 kilo olan bebeğime 5 numara kullanıyorum 4 yerine. Hep bu şekil gittim deneyin isterseniz