Feyzosumunannesi geçen ay benim oğlumun 1 yaş aşısı vardı, ne ateş ne halsizlik olmadı biz de çok şükür inşallah sizde de olmaz. Hemşireye sorduğumda 1 yaş aşılarını ateş yapma ihtimali çok düşük dedi. Zaten yorumlara bakınca bi çok annenin bebeğinde de ateş yapmamış galiba.