Oguuu26 kesinlikle olmanızı tavsiye ederim aksatmayın o kadar çektim ki 1 ameliyatla kurtulcakken 2 ercp bir ameliyat oldum ercp lerin ilkinde 3 g0n hastanede yattım yemek yiyemedim acıdan. Safra kesesi ameliyatından sonra eve gelince narkozdan omzum ağrımıştı sadece .
26 dan dolayı merak ettim eskişehirde misiniz