kitapkokusu_ Merhba güzel anneler benim kızım 3 yasında küçüklüğünden beri herkese karsı yabani bi ara alısmaya baslamıstı yine öyle oldu bi saniye göremeyince abne diye bağrıp aglıyo napcam bilmiyorum 3 yas sendromumu düzelir mi yasayan var mı
Aleynalmira kitapkokusu_ bizimkide 2 yaşında evde beni anlık bulamadımi kafayı yiyor hep ses yapicam beni hep görmek istiyor
GezginPaNDa kitapkokusu_ Benim oğlum da 3 yaşında bana daha çok düştü. 2 aydır sürekli benimle vakit geçirmek istiyor. fakat ben yokken de başkalarıyla çok rahat vakit geçirebiliyor. Ben evdeyken bana düşkün Fakat ben dışarıya çıktığım zaman Babasıyla çok güzel vakit geçiriyor. gece ananede yatılı kalabiliyor
kitapkokusu_ Aleynalmira evde öyle değil bi de evde de olsa kafayı yerim dusarda yapıyor yabancılık çektiği.içn
Handegktn Yabancı birini gördüğü zaman ağlamaya başlıyor mu benim oğlumda 2 yaşında yabancı biri ona doğru yaklaşsın anında bağırıyor
kitapkokusu_ Handegktn evet markete gittik babası baska reyondaydı babanın yanına git dedim orda baska birini gördü yanına gitmeden kosarak aglayarak yanıma geldi 2 kez yasadım bunu yaz geliyo sürekli parklara dısarılara çıkarırsak düzelir belki
kitapkokusu_ GezginPaNDa oyun oynamak istemesi baska ben gidicem diye korkuyor benimki okula gidince nasıl olcak bilmiyorum
Handegktn kitapkokusu_ bizimki markette falan ağlamıyorda yanına biri gelmeye kalksın hemen kaçıyor eğer biri sevmeye kalkarsa ağlamaya başlıyor nasıl çözücez bu durumu hiç bilmiyorum