Yamaninannesiiiiii Bebekleriniz günde kaç defa yapıyor biz alerji maması kullanıyoruz normalde 120 cc falan içerdi ve 2 günde bir falan kaka yapardı bir kaç gündür 160 cc içiyor ve günde 2 3 defa kaka yapıyor normal mi sizce
mrv26 Yamaninannesiiiiii biz de 5 buçuk aylığız ek gıda ve anne sütü alıyoruz bazen bizimde 3 ü buluyor günde, bazende 2 gün hiç kaka yapmıyor. Doktor 3 kakalı bezi ishal saymadı ben bir doktora götürmüştüm de ishal değil o 3 bezle ishal mi olur çocuk demişti
Duygu1629 Yamaninannesiiiiii bebekden bebeğe degisir dedi doktorum geçen gittigimde bizde çok fazla kaka yapıyor her beslenmede kaka yapıyor normal dedi 5ayligiz gitmedim bölüm kalmadı bu arada kaka yapisi önemli dedi sıvı değilse mukuslu değilse sınkinti degil
Karpuzlu_lolipop Yamaninannesiiiiii 5 aylığız bizde sabah uyanınca mutlaka mama içerken yapıyor öğleden sonra bir defa daha yani günde 2 defa . Bazen akşam uyumadan da olabiliyor nadir oluyor ama o. Biz ek gıdaya da geçtik kaşık maması meyve püreleri yoğurt meyve süzgecinden meyve falan yediriyorum gün içinde rutinimiz var mama ve sonrası ara öğün yogurt. Tekrar mama ve ara öğün meyve gibi gidiyoruz. Hiç tadım yapmadım 3 gün fln direk verdim şükür sıkıntı olmadı
mrv26 Yamaninannesiiiiii evet başladık doktorumuz başlayın dedi, yoğurtla başladım kabak ve havuç verdim şimdide elma veriyorum
NilDua Duygu1629 benim bebeğim 4 ay 10 günlük günde 5-10 arası kaka yapıyordu . Doktora söyledim kaka tahlili ve ultrason çekti . Laktozla ilgili bişeymiş damla verdi laktoz enzimi relactaz ve 3 gündür kullanıyoruz . Kaka sayısı 2-3 düştü
Yamaninannesiiiiii NilDua bizim zaten süt alerjimiz var alerjik mama kullanıyoruz beni de emiyor laktozşa alakalı değildir
Yamaninannesiiiiii NilDua 3 Sefa yaptı bugün mamayı fazla içmeye başladığımdan beri böyle oldu 2 gündür normal de 2 3 günde bir yapıyordu
Duygu1629 NilDua her beslememde yapıyor relectaz kullandık bizde iki ay ama bir faydası olmadı gastroenteroloji bölümüne gidiyorum ben evolvia mama başladım yine aynı en az 5kez yapıyor
Polyanna1922 5 ayligiz bizde, sadece anne sutuyle besliyorum. Gunde 2-3 kez kaka yapar normalde. Ama mesela bu gun hic yapmadi.