8 aylık bebegim çoğu zaman kendi kendine oynuyor babasıyla biz dahil oluyoruz eğitici oyunlar vs oynatiyoruz ama mesela ben ev temizliği yapayım 2 3 saat bebegim de hiç ağlamıyor hep kendi oynuyor yalnızlığa alisir mi böyle bu arada dede baba mama gibi heceler vs çıkarıyor motor becerileri de iyi