-_-hUysUzvetatlikadin kayınpederim imam. Camiye getirilen her yardım parasını sadaka kutusunda brirktirir. Sonra bazen geceleri caminin kapısında yatan sahipsiz çocklar gençler olur, kış günü sığınanlar… Onlarn ihtiyacını karşılar yiyecek giyecek vs. Tüm mahalleliyi tanıdığı için gerçekten ihtiyacı olana yardımda bulunur. Yada bi iki defada caminin avlusnda dolanan sahipsiz hayvanlar olmştu onlara mama falan almştı. Öyle şeylere kullanmştı. Genel olarak çevresndeki imam arkadşlarıda böyle yapıyo. Sanırm sahipsiz paraların camiye bırakılma nedenide bu tarz yerlere gitmesi istendiği için olablir 😊🌸🤲🏻🌼