Merhaba güzel anneler,
Eski evimde merkezi soğutma vardı o yüzden bu konuyu hiç düşünmemiştim ama şimdiki evimde bir tane babaanne döneminden kalma eski bir klima var. Hava bugün 30 derece ve ev çok güneş aldığı için inanılmaz sıcak. Evdeki klimayı kullanırsam yaz boyunca bir servet harcamam gerekecek büyük ihtimal. Yeni klima mı alsam yoksa ayaklı klimalardan mı alsam çok kararsızım. Siz evinizde ne kullanıyorsunuz?