Doğum yapalı 1 buçuk yıl olacak o süreç içerisinden yüz tüylerim çoğaldı ve belirgin hale geldi lazere gitsem imkanlardan dolayı gidemiyorum şuanlık ağda yapsam yüzüm sivilceleniyor iple de doğru düzgün alamıyorum artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım yardımcı olabilecek kişiler var mı aranızda misal bacaklarımdaki tüyleri alsam bile 3 4 gün sonra çıkmaya başlıyor normal mi sizce bu