DuyguKy Herkese selam güzel anneler, Oğluma 40 mevlidi yapacağız 3 Haziran’ da ama asla bir kıyafet seçemedim. Tüm markaların İnternet sitelerini gezdim ama yok bulamıyorum. Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Siz neler tercih ettiniz oğlunuz için?
Deletedmom_48 DuyguKy bnde ne hamilelik çekimi nedoğum çekimi yapamadım içimde ukte kaldı dakikalık bile olsa şöyle bişe giydireceğim resim çeker değişirm üstünü(bizimki 1yaş olcak sünneti)