Kızlar 37+6 da doğum yapmak zorunda kaldım kordon dolandığı için onun dışında hep normaldi erken doğma ihtimali vardı ama gelişimi felan normaldi doğdu sürekli sağlık ocağı taleplerinde 3. Ayında bıngıldak 1.5 cm dendi çocuk doktoruna yönlendirdi gittik şuanlık iyi ama takip edilcek söylendi 1 2 aydır baş çevresi küçük dendi doğumda 34 cm ile doğdu baş çevresi o zaman bişey denmedi şuan 9 aylık kontrolünde baş çevresi küçük dendi ama aynı çizgide takip ediyor dedi yinede nöroloji görsün dedi doktorumuz bugun gittik 42 cm ölçtü hareketleri felan normal ama kemikler kapanırsa beyin gelişemez ve o zaman sıkıntı olur dedi emar verdi beyin için bizim doktorumuz işaretlediği yer farklı şuan nöroloji doktoru 97 civarlarında olması lazımken 3lerin altında bayağı dedi ve beyin cerrahisine de yolladı ben anlamadım mı desem ne yapayım mı desem yarın emarı var o radyasyona sokmak istemiyorum napacağımı bilmiyorum onun sağlığı için bilmiyorum siz söyleyin birşey görsel koyuyorum bakın birde siz yanlış yada karışık veya atlamış olabilirim moralim bozuk ondan kusura bakmayın şimdiden
