edafmo maalesef en ufak şeyi bile yememeniz gerekiyor ama alışıyorsunuz😀 ben de 2 haftadır diyetteyim. Bebeğim 6 aydan küçük olduğu çin test yaptırmadı doktor. Süt ürünleri, kuruyemiş, yumurtanın beyazı, tahin yasak. Onun dışındaki alerjenlere de ben dikkat ediyorum çilek domates vs. Doktorum %100 keçi sütü ürünlerini deneyebileceğimi söyledi ama dikkat edin piyasadaki keçi peynirlerinin çoğunda inek ve koyun sütü de var. En zoru kahvaltı onun dışındaki öğünler daha kolay oluyor. Ben hindistan cevizi sütü ve yulaf tüketiyorum genelde kahvaltıda. Patatesli, ıspanaklı börek yiyorum. Tatlı ihtiyacımı da vegan çikolata ve evde yaptığım sütsüz keklerle gideriyorum. Kuruyemiş yasak değilse bitkisel sütlerle bir sürü tarif deneyebilirsiniz bana yasak olduğundan tüketemiyorum maalesef:(