Liyabebekk üstünü incelt çoraplarını çıkart ılık suyla bezi ıslatıp kafasını koltuk atlarını silmeye çalış emzir sık sık eğer 38 olursa hemen acile git ,ben gitmemiştim 38 oldu düştü sonra ama doktor kızmıştı gelmen lazımdı diye Yenidoğanlarda 38 de acile gitmek lazımmış bide çok korkma calpol verdiğin için düşer inşallah takip et. Birde birden yükseldiyse idrar yolu enfeksiyonu olabilir baktır kesin doktora götürüp inşallah hemen düşer