Bebis1_ Bsrkty Ne kadar sonra hamile kaldın bebeğinin küçük olması dışında bi zorluğu yok iki küçük çocuk zor
Aezgi Bsrkty biriyle tanısmıstım bebeği 2 aylıkken hamile kalmıs hatta bebeklerini ikiz sandım zor olmadımı doğum acısından en az 1 sene gecmesi lazım diyolar dedim hayır olmadı demişti istiyerek kalmamıs zaten hamile kalıncada doğurmus
Fusunf Bsrkty doktorum bana hemen hamile kalma tehlikeli demişti bence bir doktora sorun derim bebeğiniz kaç aylıkken hamile kaldınız ?
Beo20 Bsrkty benim bir tanıdığım da 2 aylıkken hamile kalmıştı. Sezaryen olmuştu. Bir sorun olmamıştı. Bebekleri arasında 11 ay var
Bebis1_ Nacafa Sana ne ? Sana batan ne? Evet zorlukları olacak dikiş yerleri ağrıyabilir belkide hiç ağrımaz kişiden kişiye değişiyor ama bu öldürmez ne diyeyim git kürtaj mı ol diyeyim? Sizce biz burda bu kişiye Çok tehlikeli desek gidip kürtaj mı olacak? Ya da oo çok iyi hiçbir şey olmaz desek doktor kontrolüne gitmeyecek mi?
Bsrkty Fusunf bebeğim şu an 3.5 aylık özelde bir doktora gittik bugün çok riskli kürtaj bile riskli senin için dedi perinatolijiden randevu aldım ama korktum da biraz
Bsrkty Benim kardeşimle aramda 11 ay var ama annem normal doğum yapmış zorluk olarak niye zor olsun ki annesi var babası var bakacaz Allah yardım eder aslında ben sağlık açısından merak ediyorum biraz korkuyorum 3 aylık iğne olduğum halde gebelik oldu riskli gebeliğe yönlendirdiler beni bişeyler söyledi doktor ama yaşamış tecrübe etmiş biri var mıdır diye de merak ettim
sezer2022 Bsrkty sezaryen sonrası 1 yıl gebelik yasak 7 kat kesiliyor insan ,, ama Allah yardım eder korkma
Nacafa Sayfanıza baktım galiba bebeğiniz 4 aylık falan, ikinci gebelik için çok erken bir dönem. Sorunuzun cevabını bir doktora danışsanız daha iyi olur. Sizin vücudunuz ile cevap verecek kişilerin vücudu bir olmaz. En doğru kararı doktorunuz verir