Dün vücudunda birden cıkmaya ve üremeye basladı. Acile götrdm gece yarn sabah gelin dediler sabah erkenden gittim. Alerji olabilir ateşli hastalıktan olabilir kızamak olablr dediler. 5 tüp kan verdik sonuclar pazartesi cıkıcak kızım 7.5 aylık. Ateşi 38.5 larda gezio ateş düşürücü veriyorumda düşüyor. Nedir bu anlamadım basına gelen var mı ? Te pazartesi cıkıcak sonuclar
https://imgyukle.com/i/EWwSbQ