cahillemuhabbetegeldim MaviAsel benimde ilk bebegim 🌺 bakalim ben baska doktora da gideyim de bi de benim kizimin bi gozunun altindaki damar cok belirgin esim sorun ediyor onu
MaviAsel cahillemuhabbetegeldim zamanla geçecek birşeydir umarım, Rabbim sağlıkla huzurla size bağışlasın bebişinizi 🤲🏻
cahillemuhabbetegeldim Aezgi devlete asla gitmeyiz esim de gitmez cok cektik çünkü devlet hastanelerinde. Zaten devlette doktor kalmadi hepsi yeni genc hic prof yok zor bulunuyor acikcasi. Bakalim bir goz doktoru arastiricam
Aezgi cahillemuhabbetegeldim hangi sehirdesiniz acaba ? Benim oğlumun gözünde şalazyon diye birsey cıkmıstı 2 yas civarlarındaydı o zamana kadarda hic göz muanesi yaptırmamıstım hem kontrol hemde hastalığı icin istanbul bruni hastanesinde bitane profa gitmiştim cok memnun kaldım
-Sweetdream- Omeraslan bize de aynısını yaptı boş yere gözüne damla damlatıp çocuğa eziyet etmeye gerek yok güzel takip ediyor evde de takip ediyor mu bakın herhangi bi sıkıntı yok dedi
cahillemuhabbetegeldim Aezgi ben ankaradayim ama gerekirse istanbula da giderim cocugumun sagligi yeterki iyi olsun 🙏
[silindi] cahillemuhabbetegeldim Kim o doktor söyleyin gitmeyelim, şaşı değilse bile, ben şaşı ederim onu 😎
Doasmom cahillemuhabbetegeldim damla damlatmadı mı? Damladan sonra iyice baktı: Yenidoğan kataraktına bakıyorlar. Şaşılık oldugunu düşünüyorsanız iyi bir doktor bulup tekrar gitmenizde fayda var.
cahillemuhabbetegeldim Doasmom oyle yapicam canim devlette gidicem bi doktor arastirip hicbir sey yapmadi. Cocuktan cok bana bakti sende sasilik var diyor. Ben cocugum icin soruyorum bende varsa var dedim doktora
Doasmom cahillemuhabbetegeldim terbiyesizlik yapmış boşver. Problem olmayınca böyle umursamaz ış gibi tavır takınıyorlar. Üşenmezseniz şikayet edin.