busyyc Merhaba, Dr. Serdar Kula. Benim eski kadın doğum doktorumun eşidir kendisi. İyi bir hekimdir. Bakın isterseniz. Araştırın siz de . Çok geçmiş olsun. Allahım hemen şifa versin. Benim bebeğimin de doğuştan kalbi delikti. İlk 1 senede kapanır dendi, hala 3 ayda bir götürüyorum (bana 6 ay sonra gel demelerine rağmen) zamanla kapanıyor ama tabi takip etmek şart. Gelişimi iyiyse ve doktor aksini söylemedikçe kendinizi üzmeyin. Allah’ın izni ile iyi olacak. 🌸 Ben hep şehir hastanesi çocuk kardiyoloji ye götürdüm. Eğer evet sorun var deselerdi Serdar beye de götürecektim.