Mrb güzel anneler kızımı kucağıma almama 3 hafta kaldı. Oğlum da Ağustos’ta 5 yaşına girecek. Hem heyecan hem de ikisine yetebilecek miyim korkusu var. Sizler nasılsınız nasıl geçti bu süreç. Hem lohusa depresyonundan korkuyorum yine yaşar mıyım diye en korktuğum şey bu. Birde sezeryan olacak onun ağrısı sızısı offf