laviniia Kızlar öneriniz üzerine bu damlayı aldım ama ne kadar sıklıkla ve kaç damla kullanmam gerektiğini bilmiyorum. Eczacı prospektüse bakmamı söyledi ama onda da 15 damla diyor her emzirmem de. Bana fazla geldi. Siz nasıl kullandınız?
tekbasimabakiyorum laviniia ben kullanirken günde bir kere 12 damla veriyordum ama hiçbir işe yaramadı, gaz damlaları hiçbir işe yaramıyor. Üç ay dolunca geçti gaz sancısı, tek çare zaman
yagmuryss doğduğundan beri o damlayı kullanıyoruz suan iki aylığız. günde üç dört defa 15 damla veriyorum doktorumun önerisiyle
GizemAdaa laviniia biz de 3 ay kullandık. Önceleri günde 4 defa 15 damla veriyorduk sonra her emzirme sonrası vermeye başladık 15 damla hiç bir zararını görmedik hatta faydasını gördük 4-5 şişe bitirdik. Sadece ücreti biraz pahalı ama değer