Aryaduha06 Hamileyken tiksindim sigaradan ama doğurduktan sonra tekrar başladım ne yapmam gerekiyor çok üzülüyorum ama içiyorum.
Ali_asaf_10 Aryaduha06 bende hamileyk3n içmedim çok nadir ayda bir belki aşırı canım isterse yakiyordum. Ama hiç canimin istemesi gecmiyodu. Çok zorlandım doğumdan sonra da 2 ay dayanabildim sonra yine başladım içmeyince iyice stres yapiyodum cunku canımın istemesi azalsa içmezdim keşke içmesem ama içiyorum malesef
Farketmez Aryaduha06 bende hamılelıkte tıksındım kızım 10 aylıkken geri başladım arada nefes almak için bunaldım anlarsa tek tuk du sımdı pakete döndü ama 3 aylıkken emzırmeyı bırakmak zorunda kaldım göğüs ucum olmadığı için tutamayıp doymuyordu yanı emzırdım sürede içmedım canımda istemedi yanı başta
Aryaduha06 Lizbon içiyordum zaten hamilelikte tiksindim nasıl olduysa ama doğum yaptım hiç bırakmamış gibi geri canım istedi engel olamadım
Lizbon Aryaduha06 Yaa keske baslamasaydın :( bende hamileliklerde bırakan biriyim ilk oglumda 14 aylıktı basladım ama baska sehir dedemin vefatı acizce sigaraya sarıldım :/ 2. Gebeliğimde de bıraktım ama bu sefer baslamayı düsünmüyorum. Sende bence emzirirken icmemeye calıs ya da cok icme canım
Zlina Hamilelikte bile ara ara kullandım ama doğurduğumdan beri içmiyorum vicdanım el vermiyor canım çok istiyor ama tutuyorum kendimi
Aryaduha06 Lizbon başınız sağolsun :( nefsime hakim olamıyorum dediğiniz gibi az içmeye özen göstereceğim 🥹
ADGA-41 Bnde içiyorum hemen emzirmemeye çalışıyorum iki üç saat vücutta kakıyormuş bnde günde 3 tane kullanıyorum bebeğim 4 aylık ve nikotini düşük sigara içiyorum az içiyorum diğer türlü stres yapıyorum olmuyor