Kızlar işe başlıycam 2 hafta sonra oğlumu kreşi vercem ağustosta 3 yaşına gircek ama çok endişeliyim bu zamana kadar nerdeyse 1-2 saatlim dışında kimseye bırammadm nasıl olcak blmyorm sizler ne zaman işe başladnz ne kadar sürede alıştı kreşe nolur beni biraz rahatlatın stresten midem bulanıyo