tekbasimabakiyorum momybaby hayır ücretli izin hakkınız biter bitmez sizin dilekçeniz ile başlıyor. 32. Haftada ayrıldıysanız bebek iki aylık olunca ücretsiz izni başlatmanız lazım. 37. Haftada ayrıldıysanız 3 aylıkken başlatmanız lazım.
Flowersed tekbasimabakiyorum yani şunu sormak istedim özür dilerim hiç bilgim yok böyle konularda; benim iznim 26 mayısta bitiyor bebeğim 4 aylık oluyor, 1 ay rapor alıp temmuzda ücretsize ayrılırsam 2 yılın üzerine 24ay+5 ay mı olacak
Zeyzey2019_ birinsan14 Hayır kacinci ayda ayrılırsa ayrılsın 24 ayı olmuyor. Doğum sonrasi analık izni bitiminden 24 ayı oluyor.
Flowersed baykuskiz_ yani şunu sormak istedim özür dilerim hiç bilgim yok böyle konularda; benim iznim 26 mayısta bitiyor bebeğim 4 aylık oluyor, 1 ay rapor alıp temmuzda ücretsize ayrılırsam 2 yılın üzerine 24ay+5 ay mı olacak
baykuskiz_ Flowersed soyle aciklayayim. İzniniz 26 mayista bitiyorsa 26 mayis 2025e kadar izin alabilirsiniz.
Flowersed durukusunannesi_ yani şunu sormak istedim özür dilerim hiç bilgim yok böyle konularda; benim iznim 26 mayısta bitiyor bebeğim 4 aylık oluyor, 1 ay rapor alıp temmuzda ücretsize ayrılırsam 2 yılın üzerine 24ay+5 ay mı olacak
Simmomy durukusunannesi_ bende ucretsideyim bozup dönme kısmını anlatır mısınız maddi olarak yapamayacak gibiyiz ev sahibimiz cikartirsa eşimin maaşı sadece kiraya gidecek gibi istediğimde ucretsizdeyken geri dönebilir miyim
Mazikeen Flowersed 2 yıl ücretsiz izin hakkın var görev süren 10 yıl üzerindeyse 6 sene ücretsiz izin kullanabilirsiniz
Mazikeen Zeyzey2019_ 10 yıl üzeri görev süresi olanlar için geçerli bir izin tek analık değil geçerli her türlü sebepten kullanılabilir bir izin
Zeyzey2019_ Mazikeen Öyle bir izni DMK da hiç görmedim. 5 yılını dolduran memura memuriyeti boyunca en fazla 2 parça halinde kullanabilecegi 1 yıl veriyorlar amirinin onayiyla ama 6 yıla hiç rastlamadım. Kanun maddesini biliyorsanız yazabilir misiniz?