Kilodan ziyade iştahı açılsın istiyorum çünkü zorla iki kaşık anca giriyor midesine. Yoğurt süt peynir yumurta bunlara zaten çok uzağız.
13 aylık arkadaşlarım gece yatarken çocuklarına süt veriyor birer biberon benimki asla ağzına sürmez bırakın bı biberonu
Siz neler yaptınız bebekleriniz kilo alsın iştahı açılsın diye