Angelss12 Kızım 1 yaşında bizim yatakta yatıyordu yüzüstü parkenin üstüne düşmüş. Hemen koştum biraz korkmuş ağladı biraz ama şimdi keyfi yerinde giBi acile gitsek mi
Neriucan Fışkırır gibi kusma bilinç kaybı yoksa evde uyutmadan gözlemleyin bizimkisi de düştü 7 aylıkken şükür bişey olmadı