Arkadaşlar Bebeğim 2 aylık olucak. Emziriyorum ve mama veriyorum biberonla. İlk zaman kg kaybı yaşadık o yüzden doktor mama verdirdi biberonla gayet emiyodu.. bi kaç gündür biberonu verirken zorlandı zorla tutturdum öyle aldıı. Dünden beri kesinlikle almıyo zorluyorum ağlama krizlerine giriyo tutmaya calısıyo tutamıyo. Biberonum philips avent. Gayet güzel kullanıyoduk. Şimdi almıyo 🤦🏻♀️ bugün bebedor başka biberon aldım denedim onuda tutamıyo. Napıcam bilmiyorum arkadaşlar. Niye böyle yaptı bilmiyorum.😢 önericeğiniz başka biberon varmı yada napmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim lütfen. Mama alması lazım kendi sütüm yeterli değil.kg kaybetsin istemem zaten yeni toparlıyorum ☹️