Merhaba anneler. 20lik dişimi çektirdim ve inanılmaz derecede bir ağrım var. Başım çenem çok kötü ağrıyor. İlaç aldım ama pek etkisi olmadı. Ağrıdan ağlıyorum. Bebeğime de bakamıyorum. İlaç aldığım için süt de veremiyorum. Lütfen bi önerisi olan varsa paylaşabilir mi 🙏🏻