Bugün 4 ay 19 günlük olduk. Doğduğundan beri gaz tuvalet problemi devam ediyor. Sürekli huzursuz ve insanların dikkatini çekecek şekilde. Yani artık psikolojik olarak tamamen çöktüm. Neredeyse uyanık kaldığı süre içinde hep ağlıyor. Fitil lavman kullanmadan tuvaletini yapmıyor. Bu durumu yaşayan tecrübe sahibi olan süreçlerini benimle paylaşa bilirmi?