201118gs Arkadaşlar merhaba. Bebek arabası alacağız ama çok kararsız kaldım. Travel sistem bebek arabası mı, kabin boy bebek arabası mı ? Sizler neler aldınız neler önerirsiniz ? Nerelerden aldınız bebek arabalarınızı ? Yazarsanız çok sevinirim..
asrinhatasi 201118gs ikisi de var bende. Eğer bebeğiniz küçükse puset takılabilen kabinler var onlardan alın derim. İlerde de rahat edersiniz.
Deletedmom_48 201118gs kabin boyların çoğu yenidoğana uygun değil olanda çok pahalı(varsa bilen biri yazar tabi)ilk travel aldım 10aylık oldu onu satacağım dün gttim kabin boy aldım Allahım yok böyle bi rahatlık meğer eziyet cekmişim travel sistemle ama travel ve pusette yenidoğan için rahatlık işte ikiside var bnde yani
Ozge_5555 201118gs travel pişmanlıktır aldığıma pişman oldum beğenerek aldm ama ağır hantal gibi yer kaplıyor kabin boy alın bnce bn saticam kabin boy alıcam yaz geliyor zaten
Deletedmom_48 201118gs yani benimgibi ilk travel alıp sonra bebişinz büyüyünce satıp kabin boy alabilirsinz yada temiz 2.el bakın ben ebebekten aldım dün kabin boyu hamilton R1 hafif tekelle kapanıyor
Bussy_ Travel sistem var bende gayet memnunum. Puset kısmını araç içine alıyorum inince arabasına takıyorum. Merdiven çıkıp ineceksek(asansör yoksa) eşimle birimiz pusetle çocuğu alıyor diğeri arabasını:) bu sayede zorlanmıyoruz. 6 ay bu şekilde geçicek sonrasında zaten kabin boyuna geçeceğiz o da basitçe kapanıyor diye hatırlıyorum. Henüz deneyimleyemedim.:)
Deletedmom_48 201118gs o aylarda biz puset kullandık var yok diyemembilmiyorum varmı araştırın bi ebebek e falan sorun çalışanlar önerir şu bebek arabası iyi diye:)
Ozge_5555 tekbasimabakiyorum bilmiyorum ama tam yatış olduğu için uygundur yani bnmki 6aylik oldu kış bebeği olduğu için fazla dışarı çıkamadık kabin boy alicam ins saticam elmdekini
Ucansupurge 201118gs İkisi de var ilk başlarda travel kullandım yaşına doğru kabine geçtim. Çoğu kabin boy araba yenidogana uygun değil bir tek bildiğim markasını da hatırlamıyorum gerçi hem puset hem araba olan bir model vardi
kubraanne 201118gs ben travel sistem aldim benim icin cok rahat evet hantal ama kullanim acisindan cok rahat ettim sürüşü olsun altının genişligi olsun cok isimi görüyor kanz d go aldim bende