Merhaba kızlar. Sıfır Kanz confort kanguru satıyorum. Biz normalde istanbulda yaşıyoruz ama oğlum ankarada doğdu ve 3 ay orda kaldık kış bebeği olduğu için dışarı çıkamadık çıktığımızdada bebek arabasını kullandık. Evin içindede elden ele olduğu için istanbula döndüğümüzdede kanguruya girmedi hiç. O yüzden hiç kullanmadım. İlgilenenler yazabilir. Görseli ekte iletiyorum.