Tosbikkkk Kızlar 3 yaşında ve düşüyor artık sitres yapmaktan çok yoruldum bu durumlarda buz koyuyorum şişlik insin diye siz krem vs. Sürüyor musunuz?
acimavi Tosbikkkk hiç krem sürmedim şimdiye kadar. Çok şükür genelde bacaklarında ufak çizikler veya hafif morluklar oluyor, baş kısmını pek vurmuyor, buz yeterlidir diye düşünüyorum
hunilimomy Tosbikkkk şişlik için buz morarma olmasin diye hemen trukid hero stick var ondan alıp sürebilirsiniz
Tosbikkkk Genelde düşünce gözünün alt kısmı çiziliyor oraya krem sürsem gözüne girer diye korkuyorum enfeksiyon falan kapar diye sadece buz koymak SİZCE yeterli mi