pasaklisinkukuli Dün dudagının kenarında kızarıklık varfı bu gün şişmiş gibi sanırım uçuk foktoruna mesaj attım gelelim mi diye ama burdan da sormak istedim
Duygumi pasaklisinkukuli benim kızım da 1 yaşında üst dudak kenarında kızarıklık var sanki uçuk gibi geldi ondan sordum
pasaklisinkukuli Duygumi bu arada ben bi gün sonra fark ethim ki uçuk değilmiş tırnagı ile çizmiş üç aydan küçük bebekler için tehlikeliymiş ateş vb olursa doktora gitmekte fayda var ama