KubeyHatun öksürük yapmaz bence. Çişini de tutabilir ama kısa bir süre. Yani ben yaşadım idrar yolu enfeksiyonu nu. Ve 5 dakikada bir lavaboya koşuyordum. Afedersiniz azıcık işiyordum ama o azıcık çiş bile felaket sıkıştırıyor du. Tutamayacak gibi oluyordum. Ve doktora gitmeden kendi kendime çözdüm olayı. Küçük pet şişeye sirkeli su yaptım. Kapağını da deldim. Onunla taharetlendim ve geçti şükür. Birde tabi bol bol su içmek gerek. Geçmiş olsun