Minik-1 Merhaba anneler kızım 7,5 aylık ev genelde 24,25,26derce oluyo nasıl giydirmeliyim,siz nasıl giydiriyorsunuz ??
Elisa34 Minik-1 havanın durumuna göre değişiyor bazen kilotlu çorap giydiriyorum pijamanın altına 15 aylık
ecege13 Minik-1 uzun kollu ince zıbın ve alt eşofman giydiriyorum 8 aylık 2 balkon camı da açık duruyor henüz kısa kol giydirmeye geçmedim
AyseAlyamm Minik-1 bence daha erken canım evler dışarıya göre illaki serin kızım 4.5 yaşında evde yazlığa geçmedik .
aylinpala Minik-1 bizim ev şu an tam 26.7 derece 8.5 aylık oğlum kışa şort kısa kollu zıbın ve tişört giydirdim ona rağmen terliyor çok hareketli
arassmomss Minik-1 Bizim 21-22 arası değişiyor sıfır zıbın alt üst pijama takımı giydiriyorum gece uyurken. Gündüz de bazen zıbın alt pijama bırakıyorum bazen çok sıcakladığında, 10 aylık.
tekbasimabakiyorum Minik-1 evim 23.5 derece, kısa kollu zıbın, üstüne de uzun kollu zıbın giydiriyorm, tek pijama ve çorap. Ama artık yavaş yavaş tek kata geçmeliyiz. Tek uzun kollu gibi.
Eymenikonunannesi14 Minik-1 ip askili zıbın ve ince sweet giydiriyorum bir tek uykudan kalkinca ince yelek giydiriyoru. 14 aylik
Srpvrl Minik-1 eviniz ısısı çok sıcak değil mi benım 24 yukarı çıkınca bebeğim asırı terliyor ve burnu hemen tıkanıyor o yüzden 23 yukarı çıkarmamaya çalişiyorum suan uzun kollu zıbın ve pijama takımı evın içinde çok kalın olmayan penye giydiriyorum
Merve0227 Minik-1 yaşadığınız şehrin koşullarına bağlı mesela biz Adıyaman da yaşıyoruz oğlum 18 aylık kısakol tişört ve uzun pijama giydiriyorum hava çok serinse ince uzunkol giydiriyorum 1 aylık daha oğlum var ona da hastane çıkışı giydiriyorum sadece çok üst üste iyi olmuyor