minigiminannesiyim Hanımlar göğsümde süt var, kitle kitle gibi oldu hatta, ama akmıyor. Ne pompaya teliyor ne de bebegim emdiğinde geliyor :( ve emzirirkende canim aasiri acıyor. Basina gelen var mi, tavsiyeleriniz?
MeTeCa minigiminannesiyim Mastit olmuşsunuz galiba. Lahana yaprağı tavsiyesini çok duydum. İlaçla tedavisi de var.