aslnur bize de alerji dedi doktor, bir krem ve bir damla verdi. İlk önce damlayı kullanmadım, kremi sürünce biraz düzelmişti çünkü. Sonra yine çoğaldı kızarıklıklar, bu sabah damladan da verdim, alerji içinmiş damla.Geçmezse 10 gün sonra gel, alerji testi için yönlendireceğim dedi. Ben de salyadan olduğunu tahmin ediyorum,salyası artınca çıktılar önceden yoktu.