Ebrucekin benim oğluş 8 aylık, yeni yeni yüz üstü dönmeye başladı, öncesinde asla durmak istemiyordu o şekilde basıyordu yaygarayı😂 bir kaç gündür yüz üstü dönüp totişini ittirmeye çalışıyor, yakındır emeklemesi. Bizimki geç mi kaldı 6 ay erken mi emekleme için bilemedim.İlk 2 çocuğum da bu zamanlar emeklemişlerdi.