Pamukseker_Annesi Bugün doktora gittim kızım 5aylık menejit aşısı var dedi antalttı ama çok hızlı konuştuğu için anlayamadım kaç doz halinde kaçıncı aylarda yapılıyor sizler kaçıncı ayda yaptırdınız ?ne kadara?
Zeynebsmom Pamukseker_Annesi benim doktorum 6.aydan sonra başlayacak ilk 6 ay bebeklere fazla aşı yüklemesi yapılıyor bitsin menenjitlere başlarız dedi
Pamukseker_Annesi OptimusPrime bizim doktorumuzda 7.aya kadar yaptırmanız gerekli dedi ama heryerde 9.ay yazıyor anlayamadım
SevcanEmir Ayda yaptırdım. 5-12. Aylarda da yaptıracağım Bexero. 13. Ayda da Nimenrix olcak ve tamamlanacak ☺️
Tugbaomerr3452 SevcanEmir 3 doz yaptırıyorsanız 1 yaştan sonrasına gerek yok diye biliyorum ama yani ya bir yaş sonrası tek doz ya da öncesi diğer dozlar ?
SevcanEmir Tugbaomerr3452 bilemiyorum bu şekilde önerdi iki doktor da. Ama 4. Ay kontrolünde bunu bir sorayım ☺️
Angelss12 Tugbaomerr3452 öncelikle geçmiş olsun vajina darlığı varsa sezaryen yapmadılar mı sizi neden zorladılar ki o kadar