edafmo Kızlar kaynımın nikahı vsr Haziran 17de. Sadece nikah olacak eğlence falan yok. Temmuzda da ben bebek mevlidi yapacağım inşallah. Alacağım kıyafeti ikisinde de giysin istşyorum. Ama bu iki seçenek arasında kaldım yardımcı olur musunuz ilk iki foto aynı kıyafetin önü ve arkası🤭 Bu arada kızım 3aylık. Nikahta 4.5aylıl olmuş olacak. Şimdiki kilosu 6.500 ve boyu 60cm. Sizce 3-6 mı alayım, 6-9 mu?
midekoruyucu edafmo ay ikisi de çok tatlı 😍 ben karar veremedim ama tek önerim 6-9 alın bence 3-6 fazla ufak olabilir
edafmo midekoruyucu bebeğim biraz minyon o yüzden emin olamıyorum ya. 3-6 kıyafetlerin bazıları hala büyük veya uzun geliyor 🙄
edafmo Ayse_asel benimde daha çok gönlüm onda gibi. Bir de benşm bebeğim biraz minyon. 3-6 kıyafetlerinin çoğu ya büyük ya uzun geliyor hala daha ondan emin olamıyorum bedeninde
midekoruyucu edafmo olsun büyük olsun ayrıca minyon değil bence bebeğiniz 😇 maşallahı var ♥️ her elbisenin kalıbı bir olmuyor belki ufak gelir filan. Büyük olsun daha iyi ♥️ güle güle giysin minik prenses 🌸
Ayse_asel edafmo bnde siz gibi alıyorum sonra pişman oluyorum büyük almadığına hep 😄 bizimde bayrama mevlutumüz var bnde lcw den aldım kupon ile çok uyguna geldi