Nida_kavk biz 4 gün kadar hastanede yatmıştık isali kusması çok çok kötüydü aşırı halsiz bırakmıştı böyle illet bişey görmedim ya ama üzülmeyin sıvı alsın bol bol çünkü isal ve kusmayla çok kaybediyor hatta en güzeli hastaneye yatması olabilir ilaç tedavisi yok zaten boş serum takılıyor sadece çünkü hiç bişey yiyip içmemişti o dönem de su bile içse kusuyordu