Melaike Bebeğim 36 günlük. Doğdugunda fazla kilo kaybı olduğu için mama takviyesine başlamıştık. O mamayıda verirken anne sütünüde hesaba katarak cc bazında az verdirmişti doktorumuz. Ama benim sütüm yetersiz kaldı ve bebeğim biraz daha kğ kaybı yaşadı. Sonra anne sütünün olmadığını varsayıp cc arttırdık ve mama ağırlıklı besledik. Tabi doktor kontrolünde. Şimdi çok şükür sütüm arttı ( hala onu doyuramayacağını düşünüyorum. Çünkü sol gögsümde sağdaki kadar süt yok hatta bayagı az bu yüzden mamaya devam ediyorum) şimdi süt artmışken, o sol memeyide güçlendirmek adına sık sık meme veriyorum. Yalnız bebeğimin açlığı başlayınca asla memeyi istemiyo, biberon istiyo haliyle hızlı akıyo çünkü. Ben şimdi çaktırmadan bebeğimide üzmeden nasıl biberondan memeye geçebilirim? Başına gelen var mı ? Yada bi çözüm önerisi olan?🙏🏼
Sukran34 Melaike Bende aynı şeyleri yaşamıştım doktora gittiğimde asla biberon falan kullanma dedi aç olduğu için illa emicek dedi çok zor atlattık bu durumu ama basardik.Su an emiyor sizde öyle yapın derim tabi çok ağlıyor bu süreçte eğer aglamasina dayanabilirsniz deneyin mutlaka.(Bu arada benim de sol göğsüm küçük ve az süt geliyordu süt gelmese bile verdim düzeldi çok şükür inşallah sizin de düzelir)🙏
tubatayfun Sukran34 ben sutum az olduna emmek istemiyorlar emmiyorlar sut gelmeyince birakiyorlar aflamalarinada dayanamiyorum napsam ki ben ppfff
Melaike Sukran34 çok sevindim adınıza 🙏🏼🙏🏼 biberonu banada demişti doltor ama kullandık bi kere. Resmen beni anlatmışsınız. Benmdd sol gögüs küçük kaldı. Bende veriyorum çeksin sürekli diye. İnşallah bendede yarar. Bol sütlü günler dilerim 🧚🏻♀️🙏🏼
Melaike tubatayfun dut kurusu komptosu, humana, galactago( galiba böylr yazılıyodu) rezene anason kimyon karışımı
Ercanekininannesi Bende aynı sıkıntıyı yaşadım lansinoh bineron aldım. Çok aç olduğunda memeyi çekmeye uğraşmyo biberon istiyodu ama ozaman hızlı çekiş bi biberonu vardı. Şimdi bı biberonu aldım geceleri uykudan uyanınca çok ağlıyo çıldırıyo biraz veriyorum mama sakinliyor ondan sonra meme emiyo. Hatta şuan mamanın üstüne meme emmeden uyumuyo. Akışı yavaş aynı memeden çeker gibi çekiyo ondan ben rahat ettm
Ercanekininannesi Melaike lansinoh bineron yavaş geliyo meme gibi çekmesi lazım.hızlı orta başlıklarıda var ama kendi başlığı gayet iyi bence
Nily Ercanekininannesi katiliyorum Bende onu kullaniyorjm suan. Sut sagma pompasinin biberonu🙂 rahat ettim walla Memeide birakmadi cok sukur onuda emiyor Avent kullanmistim habire bogazina kaciyodu cocugn. Lansinohta yasamadik boyle bisey
Melaike Ercanekininannesi ben lansinohun pompasını almıştım onun biberonu kullansam olur o zaman değil mi.? bende onu kullanayım bi inşallah işe yarar 🙏🏼
Ercanekininannesi Nily evet bide lansinohun meme kısmıbda ufak bi delik var ondan bebek hava yutmuyo ve gaz yapmıyo
Ercanekininannesi Melaike evet bendede pompa var onun biberonunun ağzına meme ucu da alabilirsiniz bende dönüşümlü kullanıyorum ikisini
Minagizem Ben şunu söleyebilirim çok rahat.benim bebeğim tam iki buçuk ay beni emmedi biberona alıştıkça beni emdiğini sandığımda bile emmiyormuş ısırıyormuş çok kilo kaybetti.iki buçuk ayda denemediğim kalmadı hiç mama vermedim sütüm azken bile hep sağdım verdim tabi biberona faha çok alıştı.iki buçuk aylıkken eds diye birşey keşfettim.emzirme destek sistemi.internetten araştırın.10gün bu yöntemi denedim.sonunda bebeğim hemen tuttu.ve şunu sölim en büyük yanlış açken vermek.ben hep açken denedim reddetti.sabahları çok neşeli olurlar tok karnına keyifliyken oda sende çıplak memenin kokusunu almasını sağla.bi kere teklif et baktın istemedi zorlama.memede dursun onun kokusunu aldıkça aranmaya başlıyor mucize birşey.bidaha teklif et mutlaka sonunda tutucaktır ve bırakmıcaktır.biz şuan 4buçuk aylığız biberonlar pompalar rafa kaldırıldı bidaha kullanmadık çok şükür.
Minagizem Melaike benmde azaldığı oluyodu 10cc anca çıkıyodu tamamen psikolojik inanın bol bol dağın her saat başı
Ercanekininannesi Melaike biberonun ucundaki uçtan bahsediyorum onu tek alıp süt sağma makinasının biberonuna takabilirsiniz